środa, 24 września 2014

po zmianach w pokoju F.



dziś mam dla Was obiecane efekty przemeblowania w pokoju synka. Kto śledzi mój blog zauważy, że turkusy ustąpiły miejsca szarościom. Szary jest ostatnio moim ulubionym kolorem wiodącym i coś czuję, że rozgości się powoli w całym naszym mieszkaniu. Całości dopełnia sznur cotton balls, a wełnianą poszewkę uszyłam ze swetra, jaki ostatnio upolowałam w second handzie. Tym sposobem przygotowania do zimy uważam za rozpoczęte :)
Piszcie koniecznie, co myślicie, jestem ciekawa Waszych opinii! Do napisania :)




























plakaty Michelle Carlslund - sklep Kapibara,
kule - Cotton Ball Lights
krzesło - po Babci,
koc w gwiazdki - TKMaxx,
królik - z zaprzyjaźnionej kwiaciarni,
klocki - Djeco,
lampka turkusowa - Ikea,
biała narzuta i wełniana poszewka - second hand.

32 komentarze:

  1. A łóżko znów zmieniło położenie! :) Jest świetnie Natalio! jesteś magikiem wnętrzarskim!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo! Trochę z nim pojeździłam po pokoju ;) Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Jest pięknie...ot i cała prawda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, neutralnie, ale bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutralnie jest póki zabawki z wiklinowego kosza nie pójdą w ruch po całym pokoju :)

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba, tak...kojąco
    przypomina mi to, że muszę pomyśleć o jesiennej wersji poduszek, Twoja swetrowa jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An, cieszę się bardzo, że Ci się podoba! Czekam na Twoje poduchy :)

      Usuń
  5. Uwielbiam taką neutralną bazę i uwielbiam szarości :) ale to pewnie wiesz :) Cudownie urządziłaś pokoik Synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jednak ten kop był mi potrzebny! :)) Buziaki!

      Usuń
    2. To ja Cię mogę kopać częściej i mocniej ;) hihihi

      Buziaki!

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam szarości, więc dla mnie extra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie:) Cudowne moje ukochane kolory, piękne dodatki, detale, niezwykle klimatycznie:) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny pokój stworzyłaś, styl skandynawski widać w każdym zakątku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Styl skandynawski to moje niedoścignione marzenie :)

      Usuń
  9. Przepraszam za niemądre pytanie, ale chciałabym się dowiedzieć, czy zszywałaś poszewkę ręcznie, czy na maszynie? Myślisz, że po zszyciu ręcznym może sie rozpaść? Piękne wnętrze, aż chce się w nim zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem szyć na maszynie, zszywałam ręcznie i jak na razie wszystko dobrze się trzyma :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź :).

      Usuń
  10. Piękne łóżko, gdzie można takie zakupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, to łóżko ma już z 10 lat, zostało kupione w sklepie Dom i Styl, ale nie mam pojęcia, czy mają je jeszcze w ofercie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. pięknie :) magiczne miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zaglądać do Ciebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie! Mam ten sam zestaw, jest prześliczny! Uwielbiam szarości. Trafiłam pierwszy raz do Ciebie i zostaję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zajrzałaś i że zostajesz! :)

      Usuń
  14. oj jak mnie dawno u Ciebie nie było .. pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ u Ciebie jest przepięknie! Wnętrza chwytają za serce.

    OdpowiedzUsuń