piątek, 2 maja 2014

pokoju dziecka ciąg dalszy


jak tam majówka? u nas szaro-buro i barrrdzo zimno, dlatego mam dla Was trochę koloru na rozgrzewkę :) 
Pamiętacie jak zimą zaczęliśmy remont w pokoju dziecka? Długo szukałam do niego dodatków. W końcu się udało:) Pewnego dnia zupełnie niespodziewanie znalazłam w mojej skrzynce przemiłego maila od właścicielki sklepu Kapibara z zapytaniem, czy zechciałabym wykonać zdjęcia z plakatami Michelle Carlslund. Zgodziłam się bez wahania. Plakaty wspaniale wpasowały się w kolorystkę pokoju i można je nieskończenie aranżować. 
Znajdziecie je oczywiście w sklepie Kapibara









12 komentarzy:

  1. Super Natalio :) Zarówno same plakaty, jak i Twoje aranżacje z ich wykorzystaniem - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nawet kiedyś nad kocurem , a w Kapibarze buszowałam kilka dni temu :)))) pasują do Was !! Buziaki majowe ..

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny pokój,uwielbiam w całości- i zmobilizowałaś mnie do przemalowania komody :}} dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fragmenty pokoiku :) plakaty pasują idealnie! :)
    u nas też zimno ;) chociaż jest sprawiedliwie :D ;) ale wredna jestem, ale uwielbiam polską majówkę z grillem na działkach - gdzie te wszystkie drzewa kwitną! tutaj nie ma "działek" a drzewa kwitną, ale ich nie widać jakoś :/ mało ich...
    pociesz się, że u nas śnieg sypał teraz ;) na szczęście stopniał ;)

    OdpowiedzUsuń